Тұрақты дамуды басқару
Біздің тәсіл
«Қазақтелеком» ұзақ мерзімді тұрақты дамуға бағытталған және өз қызметінде ESG критерийлерін: экология, әлеуметтік жауапкершілік, корпоративтік басқаруды ұстанады. Тұрақты даму мақсаттары Компанияның бизнес-стратегиясына біріктірілген: біздің барлық әрекеттеріміз бен шешімдерімізді қоғамның мүдделерімен байланыстырамыз.
Тұрақты даму саласындағы «Қазақтелеком» АҚ қағидаттары
Тұрақты дамуды басқару жүйесін жетілдіру «Қазақтелеком» АҚ-ның 2032 жылға дейінгі Стратегиясының ажырамас бөлігі болып табылады.
Компания 2023 жылы JRun компаниясының кеңірек бизнес-стратегиясының бөлігі болып табылатын, Компанияның ақпараттық технологиялар, білім беру, инфрақұрылым және төмен көміртекті даму салаларындағы мемлекеттік бағдарламаларды іске асырудағы рөлін ескеретін және қаржылық әл-ауқат пен бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету бойынша қойылған міндеттерді тиімдірек орындауға ықпал ететін ESG стратегиясын әзірлеп қабылдады.
Компанияның тұрақты даму саласындағы қызметінің бағыттары
«Қазақтелеком» АҚ-ның тұрақты даму саласындағы стратегиялық бағыттары:
- адамдардың өмірін жақсарту мақсатында инновациялық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру;
- тұрақты экономикалық өсу;
- қоршаған ортаға әсерді азайту;
- тартымды жұмыс жағдайларын жасау және қызметкерлердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Компанияның ESG саласындағы басым бағыттары
Экологиялық аспект (Environmental)
- табиғи ресурстарды тұтынуды азайту;
- энергия тиімділігі.
Әлеуметтік аспект (Social)
- қызметкерлерді оқыту және дамыту;
- қызметкерлерді тарту деңгейінің өсуі;
- қауіпсіздік пен еңбекті қорғауды қамтамасыз ету;
- әлеуметтік тұрақтылық.
Корпоративтік басқару аспектісі (Governance)
- акционерлердің құқықтары;
- корпоративтік басқарудың үздік тәжірибелері;
- әділ сыйақы.
Компанияның тұрақты даму саласындағы қағидаттары
«Қазақтелеком» АҚ-ның тұрақты даму саласындағы негізгі қағидаттары ESG саласындағы негізгі саясаттар мен құжаттарда көрсетілген:
- Тұрақты даму саясаты (Директорлар кеңесінің 2023 жылғы 21 сәуірдегі №5 шешімімен жаңартылды және бекітілді).
- Экологиялық саясат (Директорлар кеңесінің 2023 жылғы 21 сәуірдегі №5 шешімімен жаңартылды және бекітілді).
- Адам құқықтары саласындағы саясат (Директорлар кеңесінің 2023 жылғы 30 мамырдағы №6 шешімімен бекітілген).
- Тең мүмкіндіктер, инклюзивтілік және алуан түрлілік саласындағы саясат (Директорлар кеңесінің 2023 жылғы 30 мамырдағы №6 шешімімен бекітілген).
- Жергілікті қоғамдастықтармен өзара әрекеттесу жөніндегі саясат (Директорлар кеңесінің 2023 жылғы 30 мамырдағы №6 шешімімен бекітілген).
- Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы саясат (Басқарманың 2020 жылғы 27 қаңтардағы №2/7 шешімімен бекітілген).
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саясаты (Директорлар кеңесінің 2023 жылғы 19 қыркүйектегі №11 шешімімен жаңартылған және бекітілген).
- Employee Experience стратегиясы (Директорлар кеңесінің 2021 жылғы 21 шілдедегі №8 шешімімен бекітілген).
- «Қазақтелеком» АҚ-ның дербес деректерін қорғау саясаты (2023 жылғы 06 қазандағы №313 бұйрықпен бекітілген).
- «Қазақтелеком» АҚ-ның ақпараттық саясаты (2023 жылғы 19 шілдедегі №153 бұйрығымен бекітілген).
- Іскерлік әдеп кодексі (Директорлар кеңесінің 2019 жылғы 28 мамырдағы №14 шешімімен бекітілген).
- Корпоративтік басқару кодексі (Акционерлердің Кезектен тыс Жалпы жиналысының 2015 жылғы 7 желтоқсандағы №56 шешімімен бекітілген).
- «Самұрық-Қазына» АҚ-ның сатып алу тәртібі.
- Жеткізуші кодексі (Директорлар кеңесінің 2022 жылғы 11 ақпандағы №2 шешімімен бекітілген).
- ISO14001, ISO26000, ISO9001, ISO45001 халықаралық стандарттары.
Компанияның барлық мүдделі тараптары құжаттармен Компанияның telecom.kz сайтында таныса алады. Сонымен қатар, Компания қызметкерлерді ішкі хабарлама тарату арқылы жаңа құжаттарды, оның ішінде тұрақту даму саласындағы құжаттарды бекіту туралы хабардар етеді.